8600 Old Georgetown Road | Bethesda, MD 20814
301-896-3100

New Directions

Issue: Spring

My Health and Medication Record Now in Spanish!

Patient safety and high-quality care are paramount at Suburban Hospital. The more your physicians know about your home medication routine, the better they can care for you, especially if you have to come to the hospital. Now, one of our most popular health information tools, made possible by the Suburban Hospital Auxiliary, is available to you in Spanish.

Go to suburbanhospital.org/myhealthrecord to download the form. Or call us at 301-896-3939 today, and we will mail you a card in Spanish or English.

¡Ahora en Español! Mi Cartilla de Antecedentes Médicos y de Medicamentos

La seguridad del paciente y la atención de calidad son primordiales para Suburban Hospital. Cuanto más conozcan los médicos acerca de los medicamentos que usted toma en su casa, mejor pueden cuidar de usted; especialmente si tiene que ir al hospital. Ahora, gracias al Departamento de Auxiliary del Hospital Suburban, una de nuestras herramientas más populares de información de salud está disponible para usted en español. Visite suburbanhospital.org/myhealthrecord para descargar el formulario. O llámenos al 301-896-3939 hoy mismo y nosotros le enviaremos una cartilla en Español o Inglés.

Go Back